Thursday, March 8, 2012

Talking to the moon :)

tajuk dan isinya mungkin tiada kaitan.. :)


Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku.

Aku belajar memaafkan semua yg menyakitiku.

Aku belajar menjadi yg terbaik untuk orang yg aku sayangi.

Tetapi, sesuatu yg aku tak boleh pelajari iaitu ;

"harus belajar tersenyum disaat orang yg aku sayangi menyayangi orang lain"


kata2 maaf mu itu amat bermakna bagiku.aku telah memaafkanmu. kata2 mu itu sedikit sebanyak menghilangkan kemarahanku padamu. aku tersedar, roda itu berputar. setiap kesalahan wajar dimaafkan.tapi mungkin tak mudah dilupakan.carilah diri kamu yg sebenarnya.aku akan sentiasa melihatmu dari jauh.jangan berpatah balik. ikutlah jalan yg ada di hadapanmu.


p/s: i'm getting better and better, just sometimes i will fall. berpatah balik ke sini hanya ingin meninggalkan pesanan ini. blog baruku, hanya kisah2 gembira yg akan dikongsi. ;)

No comments: