Sunday, February 7, 2010

~Ku Bahagia~

Aku bahagia d samping keluarga.. :)
Anak2 buah yang comel2 and nakal2..hehe..dah cukup untuk menggembirakan hati yang luka..
Aku bahagia d beri kesenangan hidup..bersyukur sangat2..
Ada ibu,ayah yang manjakan aku..
hehe.. ;p kantoi lak anak manje kan..

Kadang2 kita x bersyukur dengan kesenangan n kemewahan yang kita dah ada..
Sebabnya..kita slalu tengok orang lain yang lebih segala-galanya daripada kita..

Cuba kita tukar pandangan kita..cuba pandang orang yang lebih miskin dan susah..
Kita patutnya bersyukurrr.. :)

Macam remaja macam aku ni...biasalah..darah muda kn.. ;)
Macam2 yang kita nak..kalau yang perempuan..pantang tengok fesyen baru kuar..
Mesti jer nak..hik3..termasuk aku lerrr..
Baju la..beg tangan la..kasut la..aksesori la..gadjet2 lain..macam handphone..ipod la..sumenyerr la yg LATEST2 kannn...

Bila sesuatu tu dah jadi trend..kita pun kalau boleh nak ikut jugak kan...
kalau mampu x pela..ni kalau tak mampu..mak bapak pulak yang susah kan..
isy3..biasa lah tu..

jap2..pehal lak aku post entry macam ni niyh...
of course bosan kn!
hahahha..

dushh..sengal betol larh..
actually..x de bende nak cerita ha..no idea..
heheh..sebab tu la,merepek tak tentu pasal..

hmmm...boring yang amat!

kawan2..jom hang out! :)

LASTLY...
BAHAGIA NIE..(tapi npe cam 'empty heart' jerk ek)

ceh..poyo lak..

2 comments:

maryam said...

irma..its me kak maryam..read ur blog already..nice blog u have..do read mine..n follow..hahah

Iceviolet11 said...

ouhh.. hye sis.. hehe.. sorry...irma jarang blogging la.. btw,tq bace.. irma ade jgk bce akak punye.. niceee.. ^^