Wednesday, January 20, 2010

IT'S OVER..

huhuu..nape laa mood aku asyik sedih jerrr...
kalau tengok tajuk,agak2nyer korang taw la ape yang aku lalui sekarang...

memang..semuanya dah berakhir..
dalam beberapa hari ini,aku call n sms dier..dier x pernah nak jawab and balas msg aku tuh..
huh! bapak kecewa! T_T
anddddddddddddddddd....
akhirnye..
semalam..dier balas jugak msg aku lepass aku msg dier untuk mintak no fon adik dier..
huhuuuu...dier just cakap x taw jer..and2 dier ckp dengan panggilan 'u' and 'i'...
how should i feel??? T_T

huhu..pastu,aku msg dier..aku cakap..hmm..kite ikut haluan masing2 la lepas nii..
huhuuu..x sangke dalam 2 tahun lebih ni..akhirnya terputus jua..
sorry korang..huhu..kitorang tak dapat pertahankan hubungan nii..huhuu..

i'm really trying very hard..but,huhuu..akhirnya..OVER!
hmm..aku rela lepaskan dier..nak wat macam mana..kitorang asyik gaduh..
tak sehaluan..huhu..i know..i will suffering now..cuz,i'm really love him.. :'(

huhu..aku citer segala-galanya pasal hal aku n dier ngan kawan aku sorang ni..name dier hajar..
huhuu..gilerr..nangis sampai bengkak mate..haha..
huh..at least aku lega sikit lepas share the problem with someone..

dier nasihatkan aku..lupekan sumenyer..huhuu..tu la..yang aku tengah wat sekarang..
aku menyibukkan diriku dengan segala benda..termasuk silly things..
huhuu..i'll change my self to be a better person now..and i want to concentrate with my life..

ya Allah..kau jer yang tahu..apa yang aku rasakan sekarang..
to him..i doakan u yang terbaik dalam hidup u..and take care at there and be strong..
i hope u dapat jumpe gadis idaman u.. :) take care..

now..aku akan ikut je flow dalam hidup nii..
and be strong.. :)
amin..

post kali ini memang membosankan.. SORRY.. ^_^

2 comments:

❤ Diyan Idris AidyEmpire ❤ said...

jangan sampai buat bende bodoh yang boleh org label kan kite bkn2....jgn terlalu ikut ati yang sedih....

Iceviolet11 said...

insyaallah..