Sunday, February 26, 2012

Tiada Akhir


Perasaan yang sangat menyedihkan, even dengan kawan baik sendiri, aku tak mampu bercerita. ;(
Tak tahu nak mula dari mana, kerana selama ini aku hanya pendamkan dan berahsia dari dia.
I'm sorry #Pyqa. I'm sorry if my silence makes you hurt.

Sampai saat ini, aku masih berfikir, kenapa aku tak dapat rasakan perasaan benci tu? T_T
Walaupun aku cuba, tapi aku tak mampu. Bila memikirkan segala penipuan tu, aku rasa sakit. Perit. Tapi kenapa aku masih di sini. Kenapa aku tak dapat rasakan perasaan benci dan ingin pergi dari hidup dia?! Kenapa?! Kenapa aku masih perlu berharap dengan sesuatu yang mungkin tidak baik untuk aku! Aku hanya mampu menangis untuk menerangkan segalanya.

Never ignore someone who cares for you because someday you'll realize you've lost a diamond while you were busy collecting stones.

It made me wonder how many times we forgive just because we don't want to lose someone, even if they don't deserve our forgiveness .

No comments: